در مرکز تحقیقات اصفهان مطرح شد

توسعه زیست بوم علم و فناوری در تعامل با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

۱۸ بهمن ۱۴۰۴ | ۱۰:۳۱ کد : ۱۰۲۸۰ اخبار روز
تعداد بازدید:۴۰
توسعه زیست بوم علم و فناوری در تعامل با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

 به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، یزدیان معاون فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان راهکارهای مشارکت بیشتر اعضای هیئت علمی و محققان مرکز اصفهان در راستای توسعه زیست بوم علم و فناوری را مطرح کرد.
در جلسه ای که با حضور یزدیان معاون فناوری، قاسمی رئیس پارک ها، مقصودیان مسئول جذب و قنبری مدیر خوشه تخصصی آب، محیط زیست و امنیت غذایی شهرک علمی تحقیقاتی و همه اعضای هیئت علمی و پژوهشگران مرکز تحقیقات اصفهان برگزار شد، ضمن تاکید برای تعاملات بیشتر بین شهرک و مرکز و توسعه مرکز رشد، به چگونگی و راهکارهای مشارکت بیشتر پژوهشگران برای ایجاد هسته ها و شرکت های دانش بنیان پرداخته شد.
 مسعود ترابی رئیس مرکز نحقیقات و آموزش اصفهان تاکید کرد، انتظار می رود که حداقل ۳۰ درصد شرکت ها و هسته در مرکز رشد اصفهان به عنوان مرکز رشد برتر مربوط به پژوهشگران مرکز باشد.

آخرین ویرایش ۱۸ بهمن ۱۴۰۴