در مرکز تحقیقات اصفهان برگزار شد؛

اولین کارگروه نظارت و پایش منطقه ویژه علم و فناوری استان

۱۸ بهمن ۱۴۰۴ | ۱۰:۴۶ کد : ۱۰۲۸۳ اخبار روز
تعداد بازدید:۴۵
اولین کارگروه نظارت و پایش منطقه ویژه علم و فناوری استان

به گزارش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان،  این جلسه با حضور روحانی و نکویی عضو دبیرخانه منطقه ویژه علم و فناوری استانداری اصفهان، میرزایی دبیر مجمع کارآفرینان و شرکت های دارای فناوری های مرتبط با آب و گلخانه و بذر مستقر در مرکز رشد کشاورزی اصفهان برگزار شد.

 پیرو درخواست معاون اقتصادی استانداری اصفهان در راستای شناسایی شرکت های دانش بنیان مرکز تحقیقات که در حوزه کاهش مصرف آب و انرژی موثر هستند هر شرکت با ارائه دستاوردها در زمینه کاهش مصرف انرژی از جمله آب و برق و گاز با استفاده از فناوری های نوین گزارشی ارائه نمودند.
 

آخرین ویرایش ۱۸ بهمن ۱۴۰۴